Juuri alkaessani tätä tekstiä kirjoittaa tajusin taas viikonlopun olevan ohitse, mikä tarkoittaa uuden viikon alkua, mutta se myös tarkoittaa taas yhtä viikkoa takana päin. Aloin uteliaana laskemaan niin 36 viikkoa on nyt oltu täällä. Hurrjaa!
Tääl on kevät ja eilen nautittiin puistoilusta New Yorkissa. Istuttiin ja juteltiin ja parannettiin maailmaa. Eilen myös eksyttiin ruotsalaiseen karkkikauppaan, mistä saa myös fazeria. Pakkohan sitä oli ostaa pahan päivän varalle. Elämäni kalleimmat suklaat lähti mukaan mutta se on silti aitoa fazeria! Kassalla neiti totesi "ootteko suomesta?" "juuuu" "tunnistan pohjoismaalaiset siitä miten ne taittelee irtokarkkipussin" O__o? Kuulma Norja, Ruotsi, Suomi ja Tanska taittelee sillee kulmittain kun taas jenkit ja muut vaan rullaa sen. Mielenkiintoista.
Eilinen ilta meni ylläriylläri skypessä nauraen. Kenenkäs muunkaan ku Delaware soul maten kanssa. Siinä sitten myös innostuttiin tekstaamaan samalla. Taas vaan ajatus putkahti esiin; kuinka ikimaailmassa oon selvinny elämästäni ilman tuota ihanuutta? Maailma parani ja mieli keveni hurjaa vauhtia.
Ja jooooo jos joku nyt oottaa jotain hienoa postausta Suomen politiikasta niin; ei olee. Mua ei kiinnosta pätkän vertaa. Okei sen tiiän et on ollu aika erilaiset vaalit kun normaalisti. En tiiä onko se hyvästä vai ei mutta sen tiiän; koko kansa on saanu äänestää, demokratia on puhunut, deal with it. Mulla ei oo kitistävää mistään vaalituloksista koska ite en äänestäny. Mutta en ymmärrä miks muutkaan kitisee, huonoja häviäjiä?
Tää viikko tuntuu maaailman pisimmältä vaikkakin työpäiviä on vain kaksi. Lapset on spring breakella, joten he ilostuttavat mua kooooooooooooooko päivän. Huomiseksi on hulinaa ja vilinää mutta täksi päiväksi ei oo yhtään mitään keksittynä vielä. Au pair kuitenki heräsi vasta 15 minuuttia sitten, joten aamukoomailua on vielä ainakin hetki luvassa. Aurinko paistaa taas niin nätisti että ehkä vois lähteä puistoon pisamia keräämään.
Mun synttärinä mulla on tässä perheessä jäljellä 3 kk. Aika outoa? Soittelivat lauantaiaamuna ruotsalaiselle ja pyysivät mua skypettelemään sen kanssa vielä joskus. Omasta Seattlen perheestä ei oo vielä mitään kuulunu. Kohta poistuvat tililtä automaattisesti jos eivät ole CC:lle mitään minusta sanoneet että esim haluavat pitää minut siellä. Alan itse epäillä että ottavatka yhteyttä, mutta katsellaan.
Snapplen korkin väri on vaihtunu. Päivän shokki koettu.
PS. mulla on nyt poissalaskuista lähipankki ja yksi ravintola. Pankkiin joudun lähtemään siis kauemmaksi! Kiitos iskuyritysten -.-
Sun otsikko on niin loistava. Olet ihana juuri omana itsenäsi ja se riittää ja se on parasta.
VastaaPoistaMukava, että pääsit "puistoilemaan" viikonlopulla.Katsotaan miten perheen kanssa käy. Jos tämä ei tärppää,jotakin parempaa on tulossa. Näin se vaan menee. Me nähtiin isin kanssa Miami Beachillä useita perheitä au pairiensa kanssa. Yhdelä perheellä oli noin 5 v tyttö ja noin 2-3 v kaksospojat. Voi, sitä menoa. Ihana nähdä sinua pian.
halit mamma
Olipa mukava lukea tyttären tekstiä. Kohta nähdään. Hienoa.
VastaaPoista