keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Do you wanna live in real zoo?

Mikä on se varmista varmin kevään merkki? Noh nää iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihkut pisamat mun poskilla, jotka tänään sain mukaani Starbucksin terassilta. Siinä istuttiin tyttöjen kanssa ja juoruttiin. Niitä, siis pisamia, on jo nyt hirmuinen kasa taas poskilla ja nenässä niin katsellaan minkälainen rykelmä kesän lopussa niitä löytyy.

Eilinen päivä oli tässä taloudessa kunnon eläintarha ja vanhin poika sai isältään puhuttelua että näytetäänkö au pairille minkäänlaisia käsimerkkejä. Isä kyllä sitten kertoi että en oo ainut kelle C noin tekee, mikä kyllä vähän lohdutti. Korotin hieman ääntäni, jonka jälkeen yksikään lapsi ei pihahtanutkaan miltein puoleen tuntiin. Lopulta nuorempi poika uskaltautui hymyilemään ja tyttö rohkaistui siitä tulemaan syliini ja kysymään "miks sää huusit pojille?" Tais pikkastaki vähä pelottaa. Mutta jumalista jos viidesti hyvällä sanottuna ei uskota ni uskotaan sitten vähä järeämmillä aseilla.

Maanantai oli sitten hmm... työpäivä sanan jokaisessa merkityksessä. Sain nukkua pitkään ja alas kivutessani olin valmiinpaakin valmiinpi salille lähtöön. Kuitenkin juomapulloa täytellessä kohtasin järkytyksen; vanhin lapsista makasi sohvalla ja oli "mä oon kuumeessa". Okei kiitti moi. Au pair kipitti takaisin yläkertaan ja suihkun kautta takas alas valmiina töihin. Työtunteja kertyikin sitten reippaat 11. Reilusti mentii oman ennätykseni ohi. Sinäänsä oli kyllä helppo päivä koska vanhin vain makasi sohvalla ja katsoi TVtä. Taas elettiin hetkiä jolloin ei vaan kotoota saa lähteä mihinkään. Maanantaina kävin myös keskusteluita nuoremman pojan kanssa siitä kuinka siskonsa kuulma aina itkee niin kauan että saa tahtonsa läpi. Noh eipä saanu multa tahtoaan läpi kylvyn suhteen; au pair otti vaatteet pois, vesi valumaan ja kiljuva lapsi seisomaan altaaseen. Hetken se sillä protestoi kuinka ei halua kylpeä, mutta lopulta se alkoi leikkiä. Tän tätin kanssa ei pelleillä!

Match-rintamalla on hyyyyyyyyyvin hiljasta. Mutta yritän pitää asian positiivisena ja ajatella että kun siellä toimistolla tietävät minun haluavan perheitä länsirannikolta ja mieluusti nuorempia lapsia niin eivät ketä tahansa minulle matchaa vaan odottavat tuollasta kriteereihin sopivaa perhettä :) Kyllä se perhe sieltä tulee kun on tullakseen!

Perjantaina pakataan taas auto täyteen ja lähetään huristelemaan kohti Silver Bayta. Opiskelua.. tai "opiskelua" siis tiedossa. Mihis tää mun "joo oon reipas ja teen esseet ennen kurssia"-asenne jäi? Yksi on edelleen valmiina ja toisessa se 160 sanaa kirjoitettuna. Sunnuntaina tullaan viksumpina takas ja illalla suunnataan LCCn luo katsomaan New York Yankees vs Boston Red Sox baseball peliä. Ollaan varmaa LCCn kans ainuut ketkä kannattaa Red Soxeja. Boston housut jalkaan ja huutamaan! Niin ja voisin varmaa vähä tsekata netistä noita sääntöjä...

Sunnuntaina LCC-ryhmäni järjestää yard salen (pihamyyjäiset) ja huomen illalla on siihen "preppaava" tuokio. Hinnoitellaan tavaroita ja taiteillaan YARD SALE-kylttejä. Itse kun en opiskeluviikonlopun takia paikalle pääse niin pitää huomenna mennä auttamaan. Baseball-peli kyllä varmasti myös menisi LCC-tapaamisesta. Mutta elättelen hieman toiveita että sunnuntaina sataisi ja yard sale siirrettäisiin viikolla eteenpäin.

Ei tässä oo muuta ihmeellistä. Kevät aurinko lämmittää ja ruoho vihertää. Ehkä te siellä Suomessaki joskus pääsette lumesta eroon!

PS ne kuvat...

3 kommenttia:

  1. Go Red Sox! Muista laittaa myös punaiset sukat

    VastaaPoista
  2. Baseball innostus on perua isän geenistä. Olenpa ylpeä. Odottelen tietoa minne Kaliforniaan matkani käy vai pääsenkö tutustumaan Alaskaan. Ei Hawaijikaan olisi huono tärppi.

    VastaaPoista
  3. Red Sox! Punaset sukat... ei oleee. Ehkä Walmart auttaa asiaan?

    Alaska ja Havaji ei tuu olee kohteita! Soripori isukki. Baseball on huono laji jos Red Sox hävii.

    VastaaPoista