Viikonloppu oli niiin australiaa australian perään! Pakkasin nimittäin kimpsuni ja lähdin New Yorkiin yökyläilemään ystäväni luokse! Hän on Isoon Omenaan saapunut poikaystävänsä perässä, joka on kotoisin Australiasta. Ekan kerran ku herra suunsa avas ni tuijotin vaan että mitäs hittoa toi puhuu... Aksentti oli ehkäpä hieman erilainen kun täällä on tottunut. Mutta hyvin opetettiin sille suomea!
Koko viikonlopun aikana en ostanut mitään paitsi ruokaa! Jota ilman ei voi elää. Lauantain syötiin ja keilattiin enkä ollu ees NIIIIIIIIN huono mutta hauskaa oli. Mun tyyli oli joka vuorossa myös viereisen tätin tarkkailussa! Ja kovasti kuului "WUHUU!" huutoja. Olin siis best! Lauantaina oli muuten ihan järkyttävä. Vettä ja loskaa oli joka puolella. Kerranki voin sanoa että hiukset oli jonku näköset eikä nuollu päänahkaa. Noh kävely 42 streetiltä 48 streetille teki tehtävänsä ja kadun sitä hetkeä kun vilkaisin peiliin kävelymatkan jälkeen.
Sunnuntaina taas NYC näytti parhaat puolensa. Aurinko paistoi ja tuoksui kevät. Lämmintä oli noin 15° ja olin happy-happy-joy-joy lämpöisestä ilmasta ennen kun äiti ilmoitti "tääl on 30° lämmintä". Masensi mut. Sunnuntain käytettiin mertolla ajeluun alas, ylemmäs ja ylös. VS:llä juteltiin tovi mukavan myyjän kanssa joka sanoi suomen-kielen kuulostavan englannilta skottiaksentilla. Joo just nii? Plus se ihmetteli että mitä poro parat tekee pahaa meille kun me niitä syödään. No mitä pahaa lehmät tekee? Ja ilmottautu ihmiseksi joka ei ruotsiin halua matkustaa!
Tällä hetkellä koko vuodesta ja tästä kaikesta on niiiiiiiiiiiin sekava olo että ei mitään rajaa. Keskiviikkona on puoli vuotta ja en tiedä olenko iloinen vai surullinen. Aika menee liian nopeesti... Sniif!
PS tänään oon ollu ahkera ja askarrellut koko päivän! Kohta on huoneessa taas uutta ilmettä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti