Nää perjantait on vaan niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania! Ensinnäkin perjantaista seuraava päivä on lauantai eikä oo töitä! Toiseksi meillä on tytön kanssa niiiiin ihania spessu-päiviä nää perjantait kun ollaan koko päivä vaan kaksin. Aamusin vaan ollaan ja möllötetään yökkärissä mahollisimman kauan. Sitten alkaa päivän aktiviteetit, jotka tänäänkin olivat seuraavat; saviesineiden maalausta jälleen kerran, retki pizzeriaan, piknik lattialla pizzalaatikon kanssa ja "silly songseja" (Fröbelin palikoita)! Ja koko sen ajan kun noita lauluja youtubesta tuijotettiin niin pieni halas :) Jälleen valtasi fiilis etten halua tuota pientä tyttöä tänne yksin ikinä jättää. Siivoojakin viimeksi kuin kävi sanoi "Ei tuu olee sun kotiinpaluu kummallekkaan helppoa kun ootte kuin parhaat kaverukset". Totta tuo...
Mutta tälläisen perjantain jälkeen on mukava pakata tavarat ja lähteä viikon lomalle. Tälläisen perjantain jälkeen on mukava tulla kotiin takaisin viikon lomalta. Kamat kasaan ja menoks (huomenna!). Tänään on ekat ameriikan löylyt tiedossa! :)
Hiphei ja kuullaan Suomesta käsin seuraavan kerran!
PS. tääl on +19 ja oltiin t-paidoilla ulkona! Tsihihi! :)
Suloisia kuvia ja etenkin tuo muki. Joo, ja täällä on - 19. Ajateltiin isin kanssa lähteä hiihtämään mutta sitten ei päästykään toteutusvaiheeseen vaan järki voitti. Ihana nähdä sunnuntai aamuna varhaisella. Mamma ja pappa
VastaaPoista