torstai 17. helmikuuta 2011

Japa-dapa-duu!

Pimpelipom... Lallatilaa.

Lähtö on ylihuomenna ja ekaa kertaa tuli JEE-fiilinki kun näki taas ihanampaakin ihanamman kummitytön skypessä. Tuli JEE-fiilis kun ajatteli että kohta taas saan kutitella tuota pikkasta ja jutella titi-nallesta ja muumimammasta. Okei vähemmän jee sille että Suomessa huidellaan -20 huonommalla puolella. Täällä oon tottunut jo kulkemaan ilman takkia ja koikkelehdin kevätlätäköiden yli pikkuisilla ballerinoilla eikä muuten oo kylmä ! Eilen tuossa pohdin että ahh rakastan kevättä! Kaikki on taas uutta ja ihmeellistä. Näen taas maailman pikkulapsen silmin! Muuten kuiva asvaltti, mutta vesilätäköitä siellä täällä kertoo lumien sulavan! Japa-dapa-duu!

Kevät inspas mua tänään jopa siivoomaan koko huoneen! Laatikostot on nyt siistit ja roskat roskiksessa. Viikon päästä sunnuntaina on kivempi tulla taas siistiin huoneeseen. Huomenna on mennään taas vähä maalailemaan lapsosen kanssa ja sen jälkeen valmistaudutaan lomaan yhessä! Perhekkin siis suuntaa lomalle ensi viikolla :)




Kuvasatoa viikonlopulta!

Mutta nyt jee kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti