perjantai 11. helmikuuta 2011

Inside

Siis tänä aamuna kun heräsin niin aurinko paistoi tosi kivasti! :) aattelin että tuleepa tästä kiva päivä! Hetken istuin ja kuuntelin et onkohan lapset alhaalla jo. Sitten tulin alas ja nuorempi hostpoika istui jo takki päällä ja kengät jalassa valmiina lähtöön. Eipä se ollukaan kun kakskytä minuuttia aikasessa :D Vähän kyllä huvitti! Kakskyt minuuttia se sitten kyseli minuutin välein kelloa! Oikein innokas koululainen! ;D
Sitten se lähti kouluun ja hostisä vähän ajan päästä töihin. Ainii! Vanhempi poika oli siis jo viety kouluun aikaseen tekee sinne jotain :D en ihan tiiä mitä. Mutta kuinka hauskaa perjantaiaamuna joutua aikasemmin kouluun! :D Lapset oli aamulla syöny Lucky Charmseja (sellasii muroja mis on kans noit vaahtokarkkei seassa, kuinka terveellistä! :D). Maistoin yhen lusikallisen ja en tykänny kyllä yhtään! Niin amerikkalaista ;) 

Sitte me vaa oleskeltiin tytön kanssa kotona ja mä katoin Greyn jakson netistä. Oli kyllä hyvä jakso! Meredith ja Derek on vaan niiin söpöjä yhessä! <3 Lopulta tuli aika lähteä tollaseen keramiikkapajaan (mistä tulee kuvii myöhemmin kun vaan saan laitettua ne koneelle! Laiska minä :D). Siellä siis saat valita kymmenistä eri saviesineistä (mukeja, keijuja, puhelin, kulhoja, lautasia...) minkä haluut maalata. Keskimäärin saviesine on $13 ja sit oli kanssa tavallaan toimistomaksu $8 et saat käyttää värejä ja muita niin paljon ku haluat! On tosi söpö ja pieni paikka tässä meiän lähellä :) ajaa meni ehkä sellanen 8 min. Mä maalasin hienon mukin ja tyttö valkkas cupcaken! Pinkkiä toki tyttöinä käytettiin paljon ;D tyttö halus mennä ens perjantain uusiks eli sovittiin et haetaan meiän tekeleet sillon sit sieltä. Eli siihen toimistomaksuun sisältyy kanssa toi "paistaminen" (tai en mä tiiä näitä termejä yhtään :DD) Ennen keramiikka pajaa yritin käydä tankkaamassa, mutta en vaan osannu käyttää sitä laitetta! :o Se sano kaikkea ihmeellistä eikä bensaa vaan tullut. En ymmärrän. En käsitä! Täytyy nyt sitten kovasti toivoa ettei bensa lopu kesken matkan ;)

Sitten tultiin kotiin ja laitettiin chicken tendersit uuniin! Noin 6 min menee että uuni lämpeää 400°F ja sitten kanan palat laitetaan uuniin 25 min ajaksi! Helppoa ja hyvää! :) Siinä ruoalaiton lomassa skypettelin mun ihanan kyyjärventytön kanssa <3 Ihana päästä pitkästä aikaa juttelemaan kunnolla! (=yhden päivän tauon jälkeen :D)

Syöminkijen jälkeen tyttö alko leikkiä ja mä taas juttelin pari tuntia kyyjärventytön kanssa <3 Nyt olisi tarkotus vaan ootella eka pojat kotiin ja sitten kun hostit tulee kotiin niin pitäisi päästä kattomaan Just Go With It leffaan! Toivottavasti on hyvä!

Ainii ja toi leffaan lähtö oli taas niiin vaikeeta. Mennään siis tohon viereiseen kaupunkiin se kattomaan ja sinne ajaa varmaan 8 min tästä meiltä. Suunnitelma oli että K lähtee hakemaan minua kun töistä pääsee ja L ajaa sinne sitten kun pääsee myöhemmin. Ostettais kaikille liput ja varattais paikat. Amerikassahan siis ei myydä paikkalippuja vaan nopeat syvät hitaat. Oltais menty varaamaan paikat meille. Noh sitten L laittoi viestä että auto on korjaamolla ja että voidaanko hakea hänet 7.10 ja leffa alkaa 7.30. Toki voitas, mutta kun on kyseessä ensi-ilta niin ei taatusti saada enää paikkoja! Mutta K tulee nyt varmaa mut sitten hakemaan eikä vielä tiietä miten L sinne pääsee. :D Eka suunnitelma ois ollu paras!

Toivottavasti viikolopusta tulee tosi hauska! :)

4 kommenttia:

  1. Wau, onko sun hosteille oikeasti ok et skypetät parikin tuntia kesken töitten? Oispa mullakin noin rentoa. :O

    VastaaPoista
  2. Skypetän koko ajan ja suurimman osan päivästä vietän koneella. Itse työnteko on tooooodella helppoa! Hostisäni sanoi "riittää kun olet paikalla" :)

    VastaaPoista
  3. Tuskin oli tarvetta vastata noin ylimielisesti.

    VastaaPoista