"Helmikuussa on puol vuotta" "Tulis jo helmikuu" "Vähä helmikuu tulee varmaa nopee" "Kohthan on jo helmikuu ja puol vuotta" No jepjep. Tänään on se helmikuun 9. ja se kuuluisa puol vuotta!
Miltä nyt tuntuu? Jos ajattelemalla ajattelee niin pahalta ja hyvältä samaan aikaan. Koska kun ajattelemalla ajattelee kotiinlähtöä niin tuntuu myös pahalta ja hyvältä samaan aikaan. Toki kotiin haluaa, mutta täältä ei halua lähteä. Ongelmallista. Onneksi edessä on vielä kuusi kuukautta, jota tosin hupenevat liian nopeaa vauhtia.
Kuusi kuukautta. Tuntuu että tulin eilen? Okei ei eilen... Ehkäpä kaks viikkoa sitten!
PIUPAU mihin se kevät katos?! Vai kuuluuko amerikkalaiseen kevääseen toi -10°?! Hope so ei! NYT kun muistan niin ihmettelen täkäläistä lunta. Koska meillä helsingissä ei ainakaan tällästä ilmiötä (mun mielestä, joka ei takaa mitään) ole! Siis on niin kuin tuo reipas puoli metriä lunta ja siinä lumen päällä on peilikirkas jääpeite. Se on todella todella todella kaunista kun iltaisin ajelee ja kaikki valot heijastuvat jäähän. Jos sitä koputtaa niin kuulostaa aivan lasilta. Sitä pitää joka ilta siis ihmetellä suureen ääneen!
Mitähän tonne -10 pitäs pukea päälle...
Niinpä, isin kanssa juteltiin, että tuntuu siltä kuin olisit lähtenyt ihan vähän aikaa sitten. Ja mitä kaikkea tässä puolessa vuodessa onkaan tapahtunut - myös sinussa henkisesti - hurjaa. ollaan sinusta niin ylpeitä:)Äiti ja isi
VastaaPoista