Illalla eilen tuliki sitten hyvä sää ja hostisä antoi jopa luvan poistua talosta! Kiltisti tottelin ja lähdin hakemaan ystävääni K:ta. Pientä sähläämisten jälkeen en parkkeerannutkaan autoa K:n pihaan vain piti kääntää ja jäädä odottamaan häntä. Käänsin ja käänsi ja peruuttelin ja menin eteen päin ja peruuttelin. Kunnes... olin jumissa. Kuului vaan tsiuuuuuuuuuuu ku pyörät löi tyhjää eikä auto liikkunut. K:n hostvanhempien avustuksella työnnettiin, kaivettiin, suolattii, hakattiin eikä se siitä liikkunu. Hävettikö?! Amerikkalaisella logiikalla pyörien ympärille (n 5cm pyörästä ympäriinsä) suolaa ja odoteltiin. Ei suinkaan lopputulos ollut että pyörä oli yhä syvemmässä kuopassa ja liikkui vielä vähemmän. Sitten suomalaiset tytöt keksivät "HIEKKA, sillä se lähtee" Noh... ei kissanhiekka toiminut ihan samanlailla kun oikea hiekka. Lopulta kahden tunnin päkertämisen jälkeen auto lähti liikkeelle ja tunnelma oli mitä mahtavin!
Kunne saavutin risteyksen mihin tullaan pientä ylämäkeä ja enkös sitten jäänyt siihen jumiin. Matkaa K:n talolle oli 70m mutta matkalla oli järkyttävä vesilätäkkö, joten takas ei ollut menemistä. Sitten huusin K:lle että lapio ois taas poikaa. Ystäväni kirmasi luokseni, koska multahan myös loppui puhelimesta akku. Lopulta K:n hostisä soitti hinaaja palvelun ja sanoi meille "menee pari tuntia. Voitte istua autossa ja hakea vuorotellen täältä ruokaa" Selväpyy! Illan suunnitelmat oli siis selvät. Hetken kuluttua kuitenkin K:n puhelin soi ja sanottiin "tunti viiva puoltoista menee, vähä ruuhkaa!". Istuttiin, sählättiin, juteltiin, naurettiin, kiroiltiin (paljon), mietittiin, hypittiin ja "nukuttiin". Juoksin K:n kumppareilla vessaan ja K:n hostpoikakin soitti meille että ollaanko me kunnossa! Ja vihdoin hinaaja tuli.... kolmen tunnin päästä! Nousin autosta ja menin juttelemaan hinaajasedän kanssa "tuon töyssyn yli et sitte mukamas päässy?" Ei ku pääsin mut huvikseni tässä sua oottelin kolme tuntia, älyhoi! No setä kiltisti ja helposti veti mut taas liikenteeseen. "Muistakki painaa jarrua, koska tykkään mun truckista!" Homma hoitu kahessa minuutissa ja ajelin iloisesti kotiin ilman dinneriä!
PS. hätävilkkujen tikitys käy hermoille kolmen tunnin jälkeen.
Tosi kiva :D Ei voi muuta sanoa kun et onneks et ollu yksin! :)
VastaaPoista: DDDDDDDDDDDD en voi kun nauraa<3
VastaaPoistaRoosa no comments! enkä voinu ees tekstaa tai soitella sun kans :((
VastaaPoistaSiis miksei sitä mäkeä voinut peruuttaa alas? Miten se vesi vaikuttaa?
VastaaPoistaAuto ei liikkunut siitä kohdasta eteen eikä taaksepäin ja vesilätäkkö vaikuttaa sillee ettei K:n talolle päässyt enää kävelemään.
VastaaPoista