Hiphei täällä ollaan! Kylmässä, lumisessa ja kylmässä Suomessa. Lento oli pitkä ja puuduttava mutta kyllä sen kesti! Finnairin penkit vain häviävät BA:n penkeille, joissa pystyy nukkumaan paremmin. Viimeksi kun tänne lensin niin nukuin paljon ja kunnolla ja nyt vähän ja huonosti!
Josta päästään asiaan nimeltä JetLag, joka on aivan kar-mi-va tällä kertaa. En oo eläessäni kokenut tälläistä. Väsyttää, väsyttää ja väsyttää vähän lisää. Myönnyin jopa eilen juomaan kahvia energian saamikseksi.
Mutta ei se menoa haittaa! Ystäviä ja perhettä on aina yhtä mukava nähdä. Julkiset paikat on kammottavia nykyään ku kaikki puhuu suomea ja ymmärtää sitä myös. Tuntuu etten voi puhua ilman että 100000 ihmistä kuuntelee mitä sanon. Eli olen hiljaa ja kuuntelen muita. Ahdistavaa. Amerikassa kun tottuu liikaa siihen ettei kukaan ymmärrä mitä puhun.
Loppu viikoksi on luvassa kavereita, kavereita, kummityttöä, sukulaisia, kavereita ja PAKKASTA.
Ennen laskeutumista kapteeni kuulutti "Helsingissä on sellainen raikas talvipäivä auringon paisteella, n -30°C"... voin kertoa että masens!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti