sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Valentine's day !

Vaikkakin viikonloppu sisälsi melko monta joopas, eiku, eipäs, ehkä sittenki ja voitaskohan - lausetta niin se oli superhyperhauska jälleen kerran! Leffaan ei päästy perjantaina eikä eilen vaan vasta tänään, sunnuntaina! Muutama mutka siis matkassa. Mutta oli hyvä elokuva ja sai taas nauraa ihan kunnolla, No Strings Attached vie kylläkin voiton.

Lauantaina tuhlattiin rahoja Woodbury outleteilla. Sinne ajaa sellaisen tunnin tästä meiltä ja sieltä löytyy 220 outlet kauppaa. Viimeksi kävin siellä perheen kanssa ja paikka oli täynnä. Ihmisiä pursui joka kaupasta. Nyt siellä oli toooosi hiljaista. Oltiin kuitenkin niin aikaisin liikeellä. Oli taas hauskaa... mutta mihin ne rahat hävis?!

Huomenna starttaa taas uusi viikkoa ja se viikko sisältää lomalle lähdön! Vaikka täällä onkin kuinka kivaa niin on se myös kiva välillä saada taukoa. Jaksaa taas. Niiiiin ja huomennahan on ystävänpäivä! Täällä päivä on enemmänki rakastavaisten päivä kuin Suomessa. Hostvanhemmat lähtee (yllätys!) ulos ja au pair vahtii lapsia. Eli monen monta hassun hauskaa työtuntia huomenna tiedossa. Voinkohan ekan kerran tosissaan sanoa tehneeni töitä? 

Miten muuten täällä sitten eläminen nyt sujuu... Tämän viikonlopun riesa on ollut koti-ikävä. Perjantaina alkoi sellainen kutkuttava tunne että oi pääsispä kotiin ja elämään tuttua ja turvallista elämää. Nämä pienet karikot kuuluu tähän vuoteen ja ne selätetään :) Koti-ikävästä huolimatta oon yyyberonnellinen! Hassu tuo ihmismieli.

Kun Suomi lukee tätä niin Ihanaa Ystävänpäivää kaikki Ihanat ! 

PS. dark and twisted sistersien toinen puolisko on turvallisesti Delawaressa ! <3

4 kommenttia:

  1. Niin meet Suomeen lomalle? =) Mikä päivä lähdet?

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu siltä että valtaosa auppareista tekee töitä huomenillalla :D Mä en ollu uskoo silmiäni kun ne pari päivää sitten ruokakaupassa pystytti kassoille siihen kohti missä ihmiset jonottaa sellasen katokehikon ja koristeli vaaleenpunasella tyllillä ja valoilla :D sellanen kunnon tunneli :D

    VastaaPoista
  3. Venla: Joo meen Suomeen :) Lento lähtee lauantaina ja sunnuntaina oon Suomessa!

    Pilvi: Joo ite oon vähä sanonu samaa et varmaa joku 70% au paireista työskentelee huomisen illan :D Mutta eipä se itteeni harmita :) babysittaus iltasin on just lepposaa ja tykkään siit!

    VastaaPoista