keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Janiika, Janiika!

Nyt juhlitaan KOSKA oon saanu kuvat koneelle! Eli nyt saatte nauttia meiän lumisadosta! Plus joku urputti mulle tänää skypessä ettei mul oo ikin kuvia...




Vika ei oo enää pihasta kuten ehkäpä huomaatte! Se on meidän prinsessan 5v kakku. Oli muuten hyvää! Normaalisti Suomessa kakut on sellasia moni kerroksisia kermakakkuja vaikka millä täytteillä. Täällä on molemmat kakut ollut kakkupohja missä on tahnoja päällä. Makeeta, mutta hyvää kun ottaa piiiiienen palan! Okei siinä teille kakuista.
Rullasin ja rullasin ja rullasin 2000 kuvan joukosta näitä kuvia ja juuri kun näin ensimmäisen niin neiti, joka tässä hyörii mun seurana paino nappia ja hypättiin loppuun... Kiitos! 

Kuvista voitte siis päätellä että onko täällä lunta vai ei! Tänää kauheasti hehkutettu lumimyrsky tuli jääsateena, joka tarkoittaa sitä että pihalla oli 10 cm jääkerros. Istuttiin siis kaikki kotona kun ei autolla hirveästi kiinnostanu lähteä huitelemaan. "Kahteen päivään ei pitäs sataa mitään" lohduttavaa...

Olin hienosti varannut leffoja, mutta melko nopeesti ne vaihtu maratoonskypettelyyn R:n kanssa. Tai kuvaton.com-kuvien linkittelyyn ja molempien omien juttujen touhuiluun skype päällä. Näitä meidän skypemaratooneja vois vähä verrata siihen et maattas vierekkäin sängyllä ja juteltais. Mutta silti ne on mun arkipäivien pelastuksia.

Nyt on jälleen kiire (miks mulla on aina kiire kun bloggaan) kun pitäisi saada vaihdettua vaatteet ja naama kuntoon! Plus joku marakatti roikkuu mun selässä... mikä ei suinkaan helpota mun urakkaa!

PS. tän ja eilisen aikana tein niiiiiin suuren urakan yhden bloggauksen kanssa! Mutta sitä saatte oottaa siihen asti että oon taas vakituisesti Suomen kamaralla! Muahah!

PPS. tänää oli mun vapaapäivä, mutta miks koko päivä on kuulunu "Janiika, Janiika look that!" Janiika, Janiika guess what!"

PPPS. "hyvää matkaa" niille jotka matkalle lähtee! -.-

5 kommenttia:

  1. <3 munkin päivien piristys ja pelastus! On niin parasta. Odotan jo Suomea ja Kuopioo (:D)!

    ps hihihihihi kaikille tiedänkin mitä Janiika on suunnitellut hähähähähäh.

    pps oot parhain<3

    VastaaPoista
  2. Awwwww Roosa pelastit mun illan! Oot huippujen huippu <3

    PS. Pakko soittaa ja kertoo tästä illast vähä sulle huomen! EI TERVE

    PPS. oot ihku!

    VastaaPoista
  3. Kiitos matkatoivotuksista. Nähdään sitten, kun me ollaan vähän ruskeampia! Halit meiltä molemmilta

    VastaaPoista
  4. Hei ja olin kyllä yöllä vähän kauhuissani siitä hinauksesta ja teidän autoseikkailusta. Onneksi kaikki päättyi hyvin. Pärjäile siellä lumisen alkavan kevään keskellä. Onneksi aurinko paistaa yhä enemmän ja enemmän päivä päivältä. Mamma

    VastaaPoista
  5. Kaikki kunnossa! tänää vaan väsyttää sairaasti!

    VastaaPoista