Taas tuli yksi elämänkerta luettua. Tällä kertaa se oli Audrey Hepburn. Hieman jäi kaksijakoiset tunnelmat. Toisaalta Audreyn poismeno kuvailtiin tarkemmin kuin Grace Kellyn ja sitä kautta tuli lopussa tosi surullinen olo. Niin monta jäi kaipaamaan rakastaan. Grace Kellyn kuolema oli vain muutaman rivin pituinen ja jäi siltä osin vähän kylmäksi.
Muuten näitä kahta elämäkertaa ja naista on tosi vaikea verrata. Pitkään oli Hepburnia lukiessa olo, että Kelly on enemmän "minua varten". Tuntui, että Hepburn saa kaiken ilman minkäänlaisia ponnisteluja. Vaikka eihän se niin mennyt. Loppua kohden tunnelmat muuttuivat enkä oikein osaa nyt pukea sanoiksi ajatuksiani näistä kahdesta neitosesta. Hepburnhan sai 5 keskenmenoa ja synnytti yhden kuolleen lapsen. Toki hänellä oli ne kaks poikaakin. Ja häntä edelleen neititeltiin vaikka oli jo 60-vuotias. Outoa?
Nyt sitten siirryin seuraavaan eli Michelle Obamaan. Kampaajalla luin hänestä artikkelin ja kiinnostuin kovasti. Ja liittyyhän se monella tapaa tulevaisuuteeni. Amerikan First Lady. Ensi viikolla käyn myös ostamassa Dianan elämänkerran. Hänestä ei ole muuten suomenkielistä elämänkertaa, mikä on mielestäni outoa.
Huomenna on lähtöön 4 viikkoa. Eli ei todellakaan enää paljoa. Aikaa yritän täyttää, jotta miettimiselle jäisi mahdollisimman vähän aikaa. Huomenna forumilta lähtee 3 joten porukka alkaa olemaan siellä fifty-fifty. Outoa. Vastahan me kaikki oltiin Suomessa ja intoiltiin lähdöistä ja perheistä.
Hostisäni on auttanut minua VALTAVASTI jo nyt ennen lähtöä. Vähän väliä saan sähköpostia "googlasin tämän ja tämän. Voit toimia näin ja näin tai sitten..." Suloista =) Ensi viikolla lähetän sen mölkyn sinne niin voidaan sitä pelailla siellä.
Mitään suurempia ajatuksia tai tunteenpurkauksia vuotta kohtaan ei nyt ole ollut. Tutustun koko ajan uusiin ihmisiin, jotka tulevat training schooliin ja osa jopa asuu lähellä minua! Eli kavereita. Jei! Viime yönä näin unta perheestä. Oli eka kerta. Aamulla oli niin jännä tunne masussa. Toivoin jo niin olevani siellä ja saavani peuhata lasten kanssa. Mutta 28 päivää...
Jäljellä olevat viikot ovat kyllä täynnä kaikkea loistavaa ohjelmaa ettei mitään rajaa! Ootan jo tulevia viikkoja suurella innolla. Sukulaisia, kavereita, mökkiä ja juhlia ja kaikkea! Mahtavaa. Kesä10 on kyllä ollut aiiiivan ihana (:
Mutta nyt nauttimaan kesäillasta laiturille. Love!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti