Kesä '10 on mahtava! Elämäni paras kesä, ehdottomasti.
En tiedä johtuuko siitä, että osaa nyt nauttia tärkeiden ihmisten seurasta erilailla. Ja nauttia ylipäätään Suomen kesästä erilailla, koska seuraava kesä täällä on vasta 2012. Huisia.
Toukokuussa lähdin hieman skeptisesti liikkeelle tähän kesään. Ei kesätöitä, ei suunnitelmia, kariutunu parisuhde ja lähtö vasta elokuussa. Mitä teen kaksi kokonaista kuukautta?
Ei tarvitse tehdä suuria ollakseen onnellinen. Pienistä puroista ne valtameretkin koostuu. Kesään mahtuu niiin monia pieniä onnen hetkiä, että kesäni on yksi iso valtameri iloa ja elämänriemua. Näitä onnen hetkiä on ollut kavereiden kuin perheen ja sukulaistenkin kanssa. Enkä tarkota, että kesäni olisi nyt ohi. Ehei! 3 viikkoa jäljellä. Siis elämäni parasta 3 viikkoa. Carpe diem ja nauti siitä :) stressata ehtii syksyllä ja talvella. Kevät ja kesä on muuta varten!
Tämän kesä on myös opettanut paljon tulevaa vuottani varten. Pitää vain rohkeasti tarttua hetkeen ja nauttia siitä. Pian kuitenkin huomaa hetkien lipuneen ohi ja kultaiset muistot takaraivossa on lähdettävä kohti uutta. Tämä pätee niin tähän kesään kuin au pair vuoteenkin. Jos ajan tuhlaa stressaamalla niin puolet elämän hienouksista menee ohi.
Tärkeintä on hypätä, siivet kasvaa matkalla.
Joo mustakin tuntuu, että kesä 2010on aivan mahtava! :) Saatto sittenkin olla ihan hyväkin, et lähen vasta/jo elokuussa, et kerkee viettään ihanan Suomen kesän! =)
VastaaPoistaonks se paikka minkälainen muuten mihin meet? =)
VastaaPoistaCenterville? Saman kokonen paikka ku tää Koskikin, eli reilu 20 000 asukasta, eli pieni paikka. Se Dayton, mikä on puolen tunnin pääs, on joku 150 000 asukasta, eli jo ihan kivan kokonen :)
VastaaPoista