Otsikko kertoo kaiken tämän hetkisestä mielentilasta :) kesä on parhaimmillaan. Ystävät on ihania. Perhe ja suku on parhaita. Alle 20 aamua lähtöön. Elämäni mahtavin vuosi on aivan kulman takana. Everything is just so awesome!
Nyt on juuri sellainen hetki, että hullutusmusiikki täysille ja tanssimaan yksin pitkin kämppää. Hymy korviin ja kreisimuuvit kehiin. Saisi vähän purettua tätä superhyperhyvääenergiaa johonkin. Fiilis on ylittäny jo katonki! Jaujau lauantain läksiäisiä odotellessa (;
PS. älkää kyllästykö mun elämä-on-mahtavaa-postauksiin! Voin luvata niitä vielä monen monta lisää (; koska... elämähän on vain niin mahtavaa?
Moi! Selailin au pair blogeja ja huomasin että oot menossa CT:hen auppariks. Meitä suomalaisia on tri-state alueella paljon ja meillä on oma ryhmä facebookissa. Tsekkaa sieltä Finnish au pairs in NY/NJ/CT, pitäis löytyä sillä. Kunhan syksy taas saapuu (itekin oon kesälomalla nyt suomessa mutta syksyllä taas takas NY) niin alotetaan varmaan taas pitään jonkun verran kaikkee tapaamisia niin ois kiva saada uutta porukkaa messiin kun tosi moni lähti nyt kesällä takas Suomeen. Pidetään tapaamisia yleensä Suomikirkon tiloissa (mutta ne ei oo todellakaan mitään uskonnollisia vaan suomalaiset tapaa suomalaisia henkisiä) ja tehdään kaikkee erilaisia juttuja, katotaan leffoja, leivotaan suomalaista ruokaa, käydään ulkona jne. Laita myös sana kiertään jos tiedät muita suomalaisia ketä on tulossa itärannikolle New Yorkiin päin.
VastaaPoistaTällasia hehkutuspostauksia on just ihana lukea! =) Tulee itellekin vielä parempi mieli! :)Mullakin on nyt aika lailla samat fiilikset <3
VastaaPoistaE: Kiiiitos paljon! =) Ihan huippu juttu!
VastaaPoistaVenla: Hyvä ettei mene hermo =) jos on hyvä fiilis ni se pitää laittaa eteen päin (;