Jotenkaan nyt ei oo ollu bloggaus-fiilistä vähään aikaan. En tiedä yritänkö välttää ajatusta lähdöstä enkä sen takia halua kirjoitella fiiliksistä. Nyt nappasin itseäni niskasta kiinni :)
12 päivää lähtöön. Kymppi lähestyy kovaa vauhtia.
Lennot sain joku päivä ja lennellään T:n kanssa samoilla. :) Onneksi! T tulee jo su-iltana tänne ettei tarvi hotelliin mennä yöksi. Tässä majatalossa tarjoillaan aamupala jo neljältä (; turhan pitkiä yöunia ei ole siis tiedossa. Lennetään Munichenin kautta ja siellä on aikaa noin 3 h hengailla ennen JFK:lle suuntaavaa Lufthansan konetta. Hui jännittää.
Jotenkin olen onnistunut työntämään lähdön ajatuksistani nyt totaallisesti syrjään. Tai no totaallisesti ja totaallisesti. On niin paljon tekemistä ettei sitä edes ehdi ajattelemaan. Fiilikset jotenki tasoittuu tässä mitä lähemmäs lähtöä tullaan. Ei tulee paniikkia tai jännitystä. Tavallaan odotan vain sitä päivää että pakkaan ja lähden. Sitä ennen elän normaalisti.
Aika hurjalta tuntuu kyllä. Lähden vuodeksi pois ja tulen vasta syksyllä 2011 takaisin. Onneksi olen tervetullut samalle ala-asteelle töihin kun tulen takaisin. Ihan tyhjän päällä ei seistä.
Suklaat, purkat ja salmiakit pitää ensi viikolla ostaa. Pitää varmaan muutenkin käydä vähä kiertelemässä Helsinkiä ja pohtia, että mitä puuttuu. Laukut tossa kiltisti oottavat sunnuntaita. Se tulee olemaan yks iso sähläyspäivä. S tulee seuraksi pakkaamaan. Pitäis käydä B:tä vielä moikkaamassa ja pusuttelemassa. Itkuhan siinä tulee. Ja sitten T tulee jossain vaiheessa.
Jotenki kaikki tuntuu niin sekavalta vielä, että odotan sunnuntaihin ja kerään ajatukset sitten vasta kasaan! =)
Älä unohda!!!
VastaaPoistahttp://www.suomikauppa.fi/index.php?cPath=24