Ajatukseni oli tehdä 100-lista vasta Amerikassa, mutta sainkin ajatuksen. Teen nyt yhden, helmikuussa toisen ja vuoden jälkeen yhden. Kiinnostaa nähdä kuinka ajatukseni on muuttunut.
1. Sukat+sandaalit hyi. Ei lisättävää.
2. Tietylle tuulelle sattuessani pidän siivoamisesta. Jepjep äiti.
3. Susi lampaan vaatteissa. Päätelkää ite :)
4. Tällä hetkellä IYAZ-Solo, Jason Derulo-What If ja Chirs Brown-Forever ovat kovassa kulutuksessa musiikkipuolella.
5. Vaikutuksen minuun ihmisenä teki Grace Kelly. Upea ihminen. PS. eläisitpä vielä.
6. Teinityttönä formulat oli ehkä suurin intohimoni. Kisaviikonloppuna tuijotin to-su koko ajan maikkaria. Jep jopa uusinnat jokaisesta lähtetyksestä.
7. Lukio oli paras kokemus mun elämässä. Rakastan sitä koulua.
8. Haluun takas lukioon.
9. Ilman lukiota en ois löytäny sielunkumppaniani S:ää.
10. Voisin puhua lukio-kokemuksista vaikka kuinka kauan, mutta jätän aiheen varmaan tässä listassa nyt tähän.
11. Glee Cast-Don't stop believing on mun voimanlähde heikkona hetkenä. SUOSITTELEN!
12. Reamonn-Million miles saa kyyneleet mun silmiin. En suosittele.
13. En oo taikauskoinen, mut en tykkää numerosta 13. Anteeks luvusta.
14. Häpeän katsoa yläasteen kuvia. Huhhuh.
15. Luultavasti häpeän katsoa lukion kuvia joku päivä.
16. Olen ehkä... hieman? nirso ruoan suhteen. "Paha ruoka ei oo hyvää"
17. Eli syön pelkästään hyvää ruokaa :))
18. Koulussa keskityin vain kivoihin aineisiin.
19. Tyhmiä oli mm. uskonto, historia ja yhteiskuntaoppi.
20. Uskonnonopettaja kerran jopa kysyi "mikä on tekstisi suhde wikipediaan?" hups...
21. Kivo aineita taas koulussa on mm. kuvis, musiikki ja maantieto.
22. Matikka menettelee. Varsinki jos opettaja on yhtä huippu ku meiän Saku! TERKKUI
23. Pohdin usein, että kuinkahan pitkään opettajat muistavat oppilaansa. Esim mitähän ala-asteen opettaja sanois jos pamahtaisin sen eteen?
24. Okei ala-asteen opettaja varmaan kyllä muistaa mut...
25. Olen itsepäinen ja teen tasan niin kuin tahdon.
26. Elän liian vahvasti tunteilla.
27. Naamasta näkee heti millä tuulella olen. Olen siis aika läpinäkyvä.
28. Siitä samansta naamasta näkee myös samantien jos en pidä jostain ihmisestä.
29. Mutta toisaalta kun miettii niin on hyvä näyttää tunteensa. Koska kun niitä pimittää sisällään niin tulee vain iso ahdistusmöykky sisälle.
30. En oo ehkä kaikista kärsivällisin ihminen. Kaikessa voi kehittyä?
31. Itken helposti.
32. Hävettää jo nyt. Itkin kun katsoin ohjelmaa Meidän isä on parempi kun teiän isä
33. Heikkokohtani on lapset. Ne saa mut liian helposti itkee.
34. Kummityttöni on aiiiivan ihana. Elämäni rakkaus tästä ikuisuuteen <3 Pusuja B
35. Tykkään leipoa. Siinä saa luotua jauhoista jotain suurta ja näet omilla silmilläsi kuinka siitä tulee herkullinen kakku. Tiikerikakku ja letut. Bravuurit.
36.Vihaan myöhästelyä. Siis ahdistun ja stressaan ja saan kauheen migreenin. Äitini kanssa luulis tottuneen myöhästelyyn...
37. En ole kyllä paras suunnitelee aikataulujakaan. Varaan mm. 5 min automatkaan helposti 20 min. Lentokentälle menisin 4 h aikaisemmin. Jos siel onki jonoa ja myöhästyn.
38. Mua hirrveesti kiinnostaa kuinka mä muutun au pair-vuoden aikana.
39. Tulevaisuudessa haluun ehdottomasti työskennellä lasten kanssa.
40. Lapset on elämän suola. Miks sanon jo nyt noin?
41. Uus häpeä. Miley Curys-Climb on aeevan ihana. Sopii mun tähän elämäntilanteeseen kun nenä päähän. Tiiän Hannah Montana pissis.
42. Viihdyn ihmisten seurassa liiankin hyvin.
43. Puhun kuulma paljon? En allekirjoita.
44. Kuulma mä oon myös maailman ainut ihminen joka säkättää. Tiiä mitä se sit tarkottaa...
45. En ota paineita helposti.
46. Rennosti vaan.
47. Lentokoneet on jotain niin vaikuttavaa. Jos joku käskis ni kumartaisin niille. VITSI. Ei tarvi koittaa.
48. Mutta... lentokoneessa olo on... KAMALAA. Eli pelkään lentämistä.
49. Silti lentelen paljon. Jep se on rankkaa ku aina pitää pelätä.
50. Hammaslääkäritäti sano mulle "olit niin rohkee, mut en viitti sulle enää antaa tarraa ni saat hammastahnan" :) söpöä.
51. En pelkää hammaslääkäreitä. Mutta se kun ne tunkee ne kaikki härvelit suuhun. Tuntuu et tuhkehdun. En oo unelma-asiakas. Mutta yritän aina parhaani.
52. Feministi. Ja ylpeä siitä!
53. En yleensä hirveästi ajattele mitä suustani päästän.
54. Myötähäpeän tunne on muuten maailman kamalin.
55. Ei sillä, että toi myötähäpeä muhun ikinä kohdistuis...
56. Perheeni on paras kaikista!
57. Ja mun perheeseen lukeutuu myös mun adoptio-isosisko. Maailman paras sekin! :)
58. Veljistä nyt sitten puhumattakaan!
59. Vanhempani väittää et mut on lellitty, mutta saavatpa syyttää itteään! No can do
60. Olen mielestäni (?) kahden viime kuukauden aikana kasvanut henkisesti älyttömästi.
61. En tiiä vaikuttaako asiaan se, että olen pian vastuussa kolmesta pörröpäästä.
62. Olen koukuttunut elämänkertoihin tänä kesänä.
63. Nyt olen lukenu Grace Kelly (LOVE), Audrey Hepburn ja Michelle Obama.
64. Audreyn leffat on ihania
65. Michelle Obama. No comments.
66. Seuraava on Prinsessa Diana.
67. Valitsen hyvin tarkkaan kenestä luen.
68. Politiikka. TYLSYYS.
69. Kauppalehti, Taloussanomat. Roskalehtiä.
70. Cosmopolitan. Raamattu
71. Sitten isona haluan puisen omakotitalon järvenrannalle. Miehen, kolme lasta ja koira pörrämään isolle pihamaalle.
72. Katsellaan myöhemmin mitä haluan kun kolmea lasta olen kaitsenut.
73. Seisoin yleisurheilun mm-kisojen avajaisissa vuonna 2005 rullaluistimilla vesisateessa ja pitelin Puolan lippua.
74. Riku Riihilahti seiso mua vastapäätä ja sano kaverilleen "kato noi seisoo satees. Varmaa aika kylmä" Eiiiii yhtään!
75. Elämä on aika mahtava juttu!
76. Varsinkin kun sen saa jakaa mahtavien ihmisten kanssa.
77. Sukunimestäni huolimatta ei en ole suomenruotsalainen eikä mun nimeä kirjoteta "Janica"
78. Se on kiva ku kaikkialla joutuu tavaa etu- JA sukunimeään 5 min. "kaks I:tä ja kaks S:ää ja molemmmat K:lla"
79. Rakastin käydä mummilla koska sillä oli kunnon maatalo. Sai juosta kanojen perässä ja nukkua lampaiden kanssa. Ahh lapsuutta.
80. Monestihan minulle sanottiin "ÄLÄ KOSKE SÄHKÖAITAA" arvatkaa otinko siitä salaa kahdella kädellä kiinni?
81. Ja kyllä siitä tulee ihan suhteellin tujaus. En suosittele.
82. Musta sähköpostien lähettely on jotenki kivaa. Hupsua. Paljon söpömpää ku kirjeen lähettäminen.
83. Suomen kesät on IHANIA.
84. On mahtavaa olla nuori. Koko elämä edessä ja vapaus tehdä mitä haluaa.
85. En haluu kasvaa isoks.
86. Pienenä musta oli outoa ku kukaan ei muistanu syntymäpäiviään. Mä vaa hoin viides viidettä! Eihän niitä kuukausia nyt erkkikään muista.
87. Kirjotin Kela-kortin nimikirjotus kohtaan sukunimen väärin. Ja ikää oli 15. Hyvä minä!
88. Joku joka tätä lukee voi saada ehkä hieman yksinkertaisen kuvan musta.
89. Kyl mä osaan olla vaa fiksu jos oikee yritän.
90. On vaa helpompi antaa olla ja naureskella sit itelleen.
91. Itelleen nauraminen on ehkä hauskinta.
92. Pari vuotta sitten vuosi Amerikassa ois tuntu liian pelottavalta.
93. Nyt se on vuosi täynnä mahdollisuuksia.
94. Olen laiska.
95. Siitä kertoo jo se, että lukiossa tein alle 40% läksyistä.
96. Olin kyllä teininä tooosi kiltti. En ikinä tehny mitään pahaa.
97. Lintsailun alotin lukiossa vastan kun täytin 18 ja olin itse vastuussa poissaoloista.
98. Oon kyllä edelleen tosi kiltti ihminen. En osaa sanoa ei.
99. Musta on tullu autoni orja. En osais liikkuu mihinkään ilman sitä. Senpä takia oon viimesen kahden vuoden aikana käyttäny bussii... kolme kertaa? Ja nyt se rakas myydään pois :(
100. Olen onnellinen. :)
Nämä ajatukset ovat nyt vain tällä hetkellä päässäni. Mul ois ollu viel kuinka ja paljon sanottavaa. Eli jos puhun paljon niin myös kirjotan paljon... Viimeinen on kuitenkin se tärkein :)
munkin pitas teha tallanen lista, kerra sain aikaseks alottaa mut se tyssas johonkin 20. :D ehka uusi yritys piakkoin. xD
VastaaPoistaton tekeminen oli niiin hauskaa ja terapeuttista! ja varsinkin kun haluun nähdä onks muutos suuri seuraaviin listoihin =)
VastaaPoista