Hiphei!
Vihdoin tuli se ihka oikea ensimmäinen match. Toki tästä ei nyt saa liikaa innostua tai tulee vaan kuraa niskaan.
Mutta siis voisin jotain kertoa perheestä. Asustelevat siis Darienissa, Connecticutissa. Kartasta katsottuna ei turhan pitkän matkan päässä New Yorkista ;) Paikka olisi siis toosi hyvä. Perheeseen kuuluu isä ja äiti, jotka molemmat ovat IT-alalla ja työskentelevät päivät. Lapsia on kolme: 9 ja 7 v. pojat ja 4 v. tyttö. Kuulostaa edelleen todella hyvältä! Pojat käyvät koulua, jonka päivien pituudesta ei hakemuksessa sen enempää mainittu. Tyttö on myös preschoolissa joka kestää 9:30-1:30. Eli tuo aika siis ainakin vapaata. Kirjoittivat myös että äiti tulee viimeistään viideltä kotiin, että vissiin silloinki au pair saa laittaa vapaa vaihteen päälle! Huippua! Tyttö harrastaa voimistelua ja pojilla on harrastuksina, baseball, uinti, jalkapallo ja vissiin myös amerikkalainen jalkapallo! Pelejä siis viikonlopun ainaka voi olla kuusikin kappaletta! :D
Kuitenkin hakemuksesta jäi vähän sellainen hmm-olo. En kyllä tiiä jos johtuukin vain siitä etten annan itseni innostua liikaa. Odottelen kyllä yhteydenottoa ja hartaasti toivon etteivät hylkäisi ihan suoralta kädeltä. Ainiin! Ja lasten nimet ovat jopa sellaiset mitkä on helppo lausua :D
Mitähän muuta minulle tällä hetkellä kuuluu. Noh tiiviisti seuraan Suomen edesottamuksia jääkiekon mm-kisoissa! Eilinen peli oli liian jännä, mutta onneksi hyvin päättyi!
Huomenna on taas pitkästä aikaa työpäivä. Kauhulla odotan sitä kun kello soi 6.45. Nykysellä unirytmillä voi päästä muutama kirosana. Mutta onneks päivä päättyy jo 11.45 eikä turhan vaativia tunteja oli tiedossa!
Nyt loppuviikosta on tiedossa kaverin muuttoa ja kämpän kastajaisia! Että viikonloppua ihan odotellessa.
Mutta nyt vaan jään odottelemaan sähköpostia tai jopa puhelin soittoa!
Missä sä siis oot töissä? =)
VastaaPoistaala-asteella koulunkäyntiavustajana :)
VastaaPoistakatoin googlesta ni me asutaan n. 1 1/2 tunni pääst toisistamme. Mutta treffejä nykissä! ;D
VastaaPoista