sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Ei näin.

Eipä perhe soitellut uudestaan eikä taaskaan sähköposteihin vastanneet. Nyt sitten katosi extranetistä ja TOIVOIN ETTEI TULE TAKAISIN. Hermo tollasiin ihmisiin menee.

Tässä on nyt vaan se huonopuoli, että he voivat sanoa toimistolleen joo halutaan toi takaisin. Mutta mä en voi sanoa asiaan tänään mitään. Päätin, että jos nyt yhtäkkiä soittavat ni vaadin puhelimessa päätöksen. Enempää en oottele.

Mutta jos hyvin on käynyt niin ovat itse minut nyt hylänneet enkä kuule niistä enää mitään! :)

(tää oli tällänen pitkä postaus)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti