Pikainen päivitys, sillä ratkaisun hetket ovat käsillä! Tänä iltana minulle saattaa varmistua perhe. Paino sanalle saattaa...
Tuon kiukku-hermojen menetys - postauksen jälkeen sain isältä kyllä sähköpostia, jossa kerrottiin se jota jo pelkäsinkin "haastattelemme muita ehdottakaita" Kiiitoos. Pitävät mua varauksessa, jos parempaa ei löydykkään.
Keskiviikkona sain siis pari sähköpostia ja viimeisen sain 4.42 torstaiaamulla. Yhdeksältä heräsin ja kipitin koneelle. Automaattinen kierros extranetti, foorumi ja blogit. Ja tadaa. Perhehän oli extranetistä hävinnyt. Outoa, mutta ensimmäinen reaktio oli VIHDOIN :D Sitten hetken päästä soitin CC:lle tilanteesta ja tätä siellä päässä ystävällisesti kertoi, että jälleen kerran perheellä on aikaraja mennyt umpeen minun hakemuksen kanssa. Se on tapahtunut siis kolmesti jo tänä aikana. Ja se taas johtuu siitä ettei perhe kommentoi minua millään tavallan Bostonin toimistoon. Jolloin automaattisesti vapaudun markkinoille.
Sitte sen CC-tädin kanssa sovittiin, että menen perheeseen jos tekevät NYT sen päätöksen että ottavat minut. Enempää miettimisaikaa ei anneta.
Noh koko päivään ei kuulunut perheestä mitään eikä ilmestynyt extranettiin takaisin, joten oletin olevani vapaa. Illalla kuitenki puhelimeni oli soinut enkä ehtinyt vastata. Tietenki soittaja oli silloin CC USA:sta. Otti päähän pirusti. Onneksi tajusin kuitenki lähettää isälle sähköpostia, että tiiättekö miksi soitettiin?
Tänä aamuna sitten oli tullut vastaus että nyt on muut kandidaatit haastateltu ja haluaisimme vielä kerran puhua kanssasi. Onneksi ymmärsivät etten voi koko aikaa olla tavoteltavissa. Tänää heidän pitäisi sitten soittaa uudestaan. Ja on se perhe sinne nettiinkin tullut takaisin.
Jospa vihdoin tulisi vastauksia.
Toivotaan parasta! Ja sitä että soittavat sitten kanssa tänään :D
VastaaPoistaNiinpä! toivottavasti soittavat. Jos tänään varmistuisi niin tuo 19.7 ois kyl toiveena lähtöpäiväks jo ihan senki takia et sit meit ois 2 suomalaista :D
VastaaPoista