Tsuippadaippa!
Perhe sieltä Darienista lähetti sähköpostia! :) Coool! Ollaan nyt sovittu, että perheen isä soittelee minulle neljän aikoihin. Sähköpostien perusteella mitä eilen vaihdettiin niin vaikuttaa vielä mukavammalta perheeltä! Ja kuvat lapsista. oivoijoijoi <3 sulosia :)
Kyllä ois niin huippujuttu jos eka match ois perfect. Lähtöpäiväksi ehdottelen tiuhaan sitten 12.7 :) Ois juuuuri sopiva aika lähteä. Jo senkin takia että Nykissä on taaatusi 100° lämmintä :D Ja siis tämä Darien on 30 min junamatkan päässä grand central terminalista. BONUS! Sitäkin oon jo ehtiny pohtia että kuulunkohan sitten niihin joita tullaan hakemaan training schoolista. Muttaaa jos oottaisin nyt esin tuon puhelun ja mahdollisen huomisen puhelun ja vielä mahdollisen kyllä-päätöksen perheeltä.
Peruna ku kurkku on kipee ja vähä korvaanki sattuu. :( Kipeenä ei halua olla. Pitäs aamupala käydä vetäsemässä naamaan ja sen jälkeen suunnata bikinit päällä tuohon pihalle ottamaan aurinkoaa!
Life is goood :)
Oon matchejä pystynyt oottaa ihan tosi rauhallisesti! Ei yhtään hermoilupäivää, ei pään hakkaamista seinään. Toisin kun tunnuksia odotellessa :D jotenkin tämän matchäilyn kanssa on ollut ole että tulee kun on tullakseen! Matkaan lähden oli kuukausi sitten heinä- tai syyskuu! Onneks nyt tämä tuli ja on vielä pysynytkin siellä niin kauan että puhelimeen pääsen puhumaan! Jei.
Mitä ajatuksia minulla on tällä hetkellä vuodesta? Hmm. Juuri nyt on mahtavaa innostusta perheestä ja jännitystä tulevasta. Toivoisin olevani training school viikon perjantaiaamussa odottamassa perheen näkemistä. Sen jälkeen tiedän arjen alkavan rullata normaalisti eteenpäin ja elän siellä USA:ssa "joitankin varten". Minulla on missio jonka suoritan parhaalla mahdollisella tavalla yrittäen pitää lapset onnellisena elämästään. Aluksi tuo paljolta kuulostava vapaa-aika mitä minulla on jää kyllä hyödyntämättä. Haluan olla perheen kanssa ja tulla osaksi perhettä enkä olla vain joku lastenhoitaja, joka työt tehtyään katoaa omaan huoneeseensa tai pois kokonaan talosta. Toki alun jälkeen aikaa vietetään muidenkin kanssa, mutta alku on hankalin ja sen pyhitän perheelle! Olipa sekavat tunnelmat :D
mutta enköhän päivittele hieman lisää iltapäivällä kun puhelu on ohi! Varsinkin jos jo jonkun päätöksen puhelimessa antavat :)
GOOD LUCK JANIIKA
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti