Ihan aluks:
TUNNUKSET TULI!
Maallikoille selvennys: tämä tarkoittaa sitä, että minut on hyväksyttyä virallisesti au pair-ohjelmaan nyt mukaan. Näillä tunnuksilla pääsen extranettiin, johon tulee ilmoitus minusta kiinnostuneesta perheesta. How cool is that? ;)
Heti alkaa tapahtumaan kun vähiten odottaa. Eilen päätin, että jos ei Toukokuun puoleen väliin mennessä tuu niin alan hermoilemaan. (Äiti ei kerro totuutta). Sitten olin netissä ja pling 2 uutta spostia. Leukahan siinä tippui kun lähettäjä oli Cultural Care!
Tasan viikko synttäreihin! Sit ois niinku täydet 20 lasissa. Vielä ei oo mitään juhlintaa suunnitteilla, mutta äkkiäkkös tästä ampasee Helsingin yöelämään. Tänää ihan ite kävin hakemassa synttärilahjani, mutta äiti otti ja piilotti sen. Lisäksi tuli käytyä kampaajalla. Tuo aurinko kyllä pelasti päiväni ihan totaallisesti! Heti siis tunnusten jälkeen. Perjantaiks tällänen saa kans, kiitos. Mutta perjantain suunnitelmista ei tuu infoa... koska kunnollisia ei ole! Ovelaa.
Mutta! Tänään on ihan luksusilta tiedossa. Naisporukalla lähdetään keilaamaan ja syömään Amarilloon. Nam. Kaksi nuorempaa neitoa pesee vanhemmat ihan 6-0. Muuta vaihtoehtoa lopputulokseen ei oo. Pitäs kynsiä viilata ettei ne tipu matkan varrella.
Mutta tässä oli tälläinen pikakatsaus. Nyt vaan perfect matchia odottelemaan!
Edelleen voin todeta: elämä on mahtavaa! JAU!
Onnea hyväksymisestä! =)
VastaaPoistakiiiitoss :) vihdoin se tapahtu!
VastaaPoista