maanantai 24. toukokuuta 2010

Ärripurri

Nyt alkaa kyllä pinna palaa! Viikko sitten tiistaina perheestä viimeksi kuulunut. Lähetin samaisena tiistaina isälle sähköpostia 5 min postin saapumisesta eikä vieläkään ole vastattu. Eilen laitoin tiedustelua että ovat saaneet viestiä eikä mitään.
Tänää myös CC:ltä kysyin että mitähän tässä tilanteessa nyt voisi tehdä kun tuntuu kadonneen koko perhe maan päältä. Vastaukseksi sain, että Suomen toimistolta ollaan nyt oltu Bostoniin yhteydessä ja sovittu, että Bostonin toimisto ottaa perheeseen yhteyttä ja vaativat päätöstä pian. Lisäksi Suomen täti oli sanonut sinne USA:han, että olen valmis lähtemään perheeseen.
Toivottavasti nyt alkaisi tapahtua pikkuhiljaa. Kohta mun on turha lähteä siihen perheseseen kun ärsyttää tää katoaminen tässä ratkaisevimmassa hetkessä! Päätöksen tein, että jos perjantaina ei mitään kuulu niin sitten ilmotan CC:lle että poistaa perheen minulta. Kolmatta viikkoa en siinä vaiheessa enää istu ja odota. Muitakin perheitä on olemassa.

Ärsytys on suuri!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti