Tiiän tiiän kohta on taas hirvee kiire kun K pamahtaa tänne ja oon yökkärissä, mutta pakko, siis aivan pakko, blokkailla just nyt! Tänä vkl pojat suuntasivat Pennsylvaniaan retkeilemään ja tyttö lähti mummilleen koko viikonlopuksi, mikä tarkoittaa sitä että hostäiti ja au pair nauttivat tyhjästä talosta ja tyttöjenviikonlopusta. Eilen katsottiin kasa Greyn Anatomiaa ja leffoja. Niin ja syötiin "fingerfoodia" elikkäs kaikkea pientä ja kivaa ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin terveellistä. Noei, ite söin laatikollisen hedelmäsalaattia. :)
Tänään opetellaan, että kuinka hakataan kun on LCC-tapaamisessa itsepuolustuskurssi. Varmaan ihan hauskaa hommaa ja onpa ainakin jotain muuta kun pelkästään Starbucksissa istumista. Sen jälkeen ylläri... Greyn Anatomiaa! Huomenna hostäiti lentää jälleen Lontooseen eli koko orkesteri on paikalla jälleen perjantaina!
Eilen tyttö nukku 11 ja ihmettelin kun ei vaan herää. Noh heräs kiehnäs sylissä pitkän tovin ja kysyn että onko kaikki hyvin. Joojoo on on! Noh meni hetki "voitasko mittaa mun kuume?".... Miltein 39° astetta sit oli. Lääkkeet napaan ja sohvalle huilimaan niin hetki meni niin oli jo oma ittensä! Viikko sitten saanu rokotteen, joka kuulma nostattaa korkean kuumeen. Kiva ku kerroitte aikasemmin! Iltapäivästä sitten pakattiin tavaroita mummilleen (jep silti halusi lähteä) niin äitin apu ei kelvannut vaan minä! Jotenkin nää perjantait on niin mun ja hosttytön special-päiviä, että jos vanhemmat tulee aikasin kotiin niin tyttö vois lähettää ne ovesta ulos. Eilen myös hostäiti "luki" suomalaista cosmoa!
Mutta nyt oon oikeesti kohta pulassa jos en valmistaudu! Oon muuten alkanu saada näitä kommentteja "toit tän lumen mukanas suomesta" "lähe Floridaan, siellä ne ois innoissaan tästä"! Niin ja tiistaina tulee taas 12 inchia lisää... Kevään kellaritulvia odotellessa!
PS. "Kiira Korpi pyllähti EM-pronssille" no eipä yllätä yhtään... Lepistö kehiin ja Suomi voittaa!
PPS. Puol toista viikkoa niin on 6kk kasassa. En usko. En halua uskoa.
Vau, viettäkää mukava tyttöjen viikonloppu! Ja kerrassaan ihana, että H on näin ihastunut sinuun - ja siihen on syynsä.Olen sinusta niin ylpeä!
VastaaPoistaMamma
MULLA ON IKÄVÄ SITÄ! onneks tulee tänää kotiin :)
VastaaPoista