maanantai 3. tammikuuta 2011

Back in the action!

... elikkä täällä taas ollaan! :)
Viikko oli aiiiiivan mahtava! Lähtö ei edes ollut niin vaikeeta (okei niinä hetkinä, jolloin B:n kanssa kiehnäsin niin tuntui vaikealta) ja tällä hetkellä ikävöin viime viikkoa enkä niinkään kotia. Viime viikon hetkiä, joista muodostu kokonaisuudessaan Se viikko.

Tällä viikolla (kai?) tulee täällä 5kk täyteen. Ei oo mahollista. Siitä enää kuukaus puoleen väliin. Vastahan olin training schoolissa? Vastahan lasten koulut alkoi? It's true; time is flying by. Lisäksi pikku H täyttää ensi kuussa 5 vuotta. Nyyh iso tyttö. Tänään ostin lahjan sillekki! :) saa tyttö HIENON uuden repun kouluun kun vanhaan tuli reikä.

Ei voi mitään. Pää lyö tyhjää. Kuullaan taas joku päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti