torstai 27. tammikuuta 2011

Voi ny....

Okei nyt alan tosissani ärsyyntyä lumeen ekaa kertaan. Nyt ymmärrän kummityttöni ajatusmaailmaa. Siis täällä huidellaan yli metrin korkuuksissa eikä tätä yhteiskuntaa ole kehitelty elämään lumen keskellä. Itsehän en pihasta pois pääse ylämäen takia ja tällä hetkellä pihatiemme on muurautunut umpeen  50 cm lumivallin takia, joka on siinä aura-auton jäljiltä.

PS. kieliki palo. Voi ny vattu.

3 kommenttia:

  1. Onneks täällä ei sentään oo noin kauheesti lunta! Yöllä oli satanu lunta jonkin verran, mutta onneks kouluja ei oltu ees lykätty, huh! ;)

    VastaaPoista
  2. ei viime vaan sitä edellisen yön aikana tuli puoli metriä lunta ja päivälläkin oli tullu jo melkosesti! Naapuri kaivo kaks ja puol tuntii autoonsa kinoksen keskeltä!

    VastaaPoista
  3. Joo, voin kuvitella, millaista siellä on tuo lumimäärän keskellä. Hei toisaalta, tämä on oikeastaan vain hyvä tilanne harjoitella kärsivällisyyden kultaista taitoa. Lämmöllä sinua ajattelen. Mamma

    VastaaPoista