keskiviikko 12. tammikuuta 2011

High five, I'm five!

Joku päivä tässä mietin, että hetkonen oonko oikeasti ollu täällä jo 5 kk? Tuntuu kuin eilen tai maksimissaan kaksi päivää sitten tänne tulin. Mutta jos tarkemmin alkaa pohtimaan ja miettimään kuluneita kuukausia niin paljon on ehtinyt tapahtua. Muistoja on monen vuoden edestä jo ehtinyt kertyä takaraivooni. Sunnuntaina siis tuli se 5 kk täyteen.

Jos joku ei edellisestä päivityksestä ymmärtänyt niin maanantai oli kamala. Varsinkin aamu. Iltapäivä oli sitten jo ihan okei! Mutta en kaipaa sitä päivää ollenkaan. Paitsi että pääsin taas tsombailemaan hostäidin työpaikalle, joka on vaan niiiiiiin cool paikka! Ja söin niiiiiin hyvän suklaajutun. Mrs. Bear oli leiponu niitä :) omnom!

Tänään pikku H täyttää viisi vuotta, jei! Joten on kauan odotettu suklaafondue tiedossa perheen kanssa. Muuten tänään ei oikein kotoota viitsi poistua kun sitä lunta satoi noin 30 cm yön aikana. Ei siinä mitään, suomalaisenahan oon tottunut ajamaan lumessa, mutta nuo jenkit... ei selvästi. Eli en mä itseäni tappais vaan ne sen tekis. Viime perjantaina ajoin ensimmäistä kertaa täällä kunnolla lumessa ja ekan mutkan jälkeen olin tiellä poikittain. Mutta hauskaa oli! Eiks se oo pääasia?

Lauantaina täällä mun lintukodossa ryöstettiin nainen aseella uhaten eikä tekijää oli löydetty, että tällä hetkellä täällä on ihan yleinen varoitus siitä ihmisestä. Joten varovasti pitää liikkua varsinkin pimeällä. Ryöstetyllä oli viel pieni lapsikin mukana ja kello oli vasta puol 6 iltapäivällä. Itsehän ilmoitin pysyväni sisällä, kunnes äijä on saatu kiinni!

Eilen oli muuten päivälliseksi perinteinen Mc Donalds ja hostäiti ilmaantui kotiin 40 kananugetin kanssa! Oli myyjillä kuulma ollut hauskaa.
Neli- ei ku viis-vuotias kysy tänää että oonhan täällä kun hän täyttää kuusi :) piti vähä ympäri pyöreesti vastailla lapsen kysymyksiin!

Tilasin ekan kuvakirjan USA-kuvistani! Katsellaan minkälainen tulee piakkoin postissa. Plus mamma laitto paketin kanssa Suomesta. Eli tarkkailen postimies Patea loppuviikon hyvin tarkkaan!

Peace and Love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti