lauantai 15. tammikuuta 2011

Snow!


 Normaalisti postiauto ajaa niin lähelle mailboxia että ei tarvi nousta autosta, mutta tällä hetkellä autolta matkaa laatikkolle on pari metriä eli raukat joutuu kävelee!

"I have lived here 20 years now and I haven't ever seen this much snow!"

Näitten auraussysteemi toimii paremmin kun suomen, paitsi että täällä tulee helposti 3 kaistasesta tiestä 2,5 kaistanen. Raukat ei enää tiiä mihin lunta pistää!

Mutta ei huolta! Tiistaina sataa vettä -.-

2 kommenttia:

  1. Mellangårdsvägenilla tilanne on huonompi kuin kuvissasi, vaikka lumen tulo on normaalia. Varmaan Joensuussa osataan elää lumen kanssa, kun Helsingissä lumesta syntyy aina kaaos. Iskä

    VastaaPoista
  2. Nää täällä jotenkii saa aurattua heti kaiken pois ja tiet on lumesta puhtaat! Mutta toisaalta näillä on enemmän intrestejä siihen koska nää ei omista talvirenkaita.

    VastaaPoista